Gehackt in COD MW2

Status
Niet open voor verdere reacties.

timo660

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Ik ben met call of duty MW2 gehackt ofzo toen ik in een land zat, heel mijn class waarmee ik aan het spelen was is gereset, zo erg is dat niet maar het ***te is dat alle vooruitgang van die wapens weg is.
Ik speel al een tijdje met AK-47 en had daar iets van 350 headshot mee en dus ook zo'n fall print. Ik heb daar maanden over gedaan dus wil dat wel terug hebben, weet iemand hoe dat zou kunnen??:(

ik had steam meteen gemaild maar dat is nu al 2weken geleden en heb nog steeds niks terug

Steam kan hier verder weinig mee, dus het ligt niet perse aan hun.
Heb je toevallig een rare server gejoind die gemod kon zijn ?

nou ik speel om de pc en daar zit ik behoorlijke vaak in een gehackte server, normaal is het dat je zombie mode kan spelen zegmaar of opeens level 70 bent:rolleyes:
Maar dit keer was het dus dat mijn class gereset is.

Echt niet normaal hoor bij die pc hoevaak en land gehackt is of er cheaters rondlopen maar dit is wel erg *** omdat ik echt lang heb gedaan om zo'n print te krijgen dus ik baal er wel van..

Gewoon in servers spelen waar PB aanstaatn en losse proggies voor streamen.

Met easy account is het mogelijk om gelijk alles te unlocken naar bv level 35 of 70.
Hen je alle wapens + emblem ect.

niet echt eerlijk, maarja ;)

http://www.youtube.com/watch?v=mgQlw3BBQX0

Ja zo krijg je alles wel terug,
maar mensen maken gewoon voor de lol gehackte servers aan om spelers weer terug te krijgen bij af.

kijk hier dus wel mee uit volgende keer :)

AlterIWNet zoek maar eens op ;)
Is MW2 gratis mer dedicated servers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan