Gehackt of wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vangelder2

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2010
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn pc. Ik was op mijn pc toen ik opeens iets raars kreeg. Als ik op internet icoon drukte kreeg ik er heel veel of er werden dingen geopent die ik daarvoor geopent hebt, weet niet precies. Maar dat had ik dus ook bij andere programma's. Toen dacht ik dat me pc gewoon raar deed dus ging ik opnieuw opstarten. Toen ik wou inloggen werkte me wachtwoord niet. Ik heb wel 20x opnieuw getypy maar steeds klopt hij niet. Ik heb geen 2e account waar ik op kan inloggen. Ik heb windows 7.
Kan het er mee te maken hebben dat me vader een voetbal stream aan het kijken was en dat ik daardoor gehackt ben of iets? Ik hoop dat iemand hierop iets weet, want het is best frustrerend. Ik heb veel bestanden op mijn pc die ik liever niet kwijt wil.

ja je ww wijzingen en daarna gelijk je bestanden op externe hd zetten of op andere partie en daarna
opnieuw installeren

je kunt die l ink ook ff google gooien en zoeken drukkeen dan kun je hem vertalen

Ik ben er mee bezig maar loop een beetje vast. Er word eerst gevraagt welke partition ( ik heb er 3). Bij keuze 1 en 3 is er geen path found. En als ik 2 gekozen heb en "windows" path gekozen heb (die gevonden is). Kies ik Password reset. Maar dan komt er: cp: cannot stat '[Ss][Aa][Mm]': No suchs file or directory. Error: Failed to copy registry file sam.

En dan begint het weer opnieuw. en als ik bij path "winnt" kies krijg ik zelfde.

Ik ben zojuist ingelogged met me normale wachtwoord. Is het nog steeds nodig om opnieuw windows er op te zetten? Of is een goede scan goed genoeg? Ik heb Mcafee.

Erg bedankt voor uw hulp trouwens.

Laatst bewerkt:
Ik raad zelf AVG aan, kan de free versie zijn. En dan inderdaad een scan uitvoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan