gehackt worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

johandezeeuw

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2002
Ik maak al mijn sites met frontpage 2000, maar pas werd ik gewezen op deze link

www.sesamstraat.nl

Kan ik zo simpel gehackt worden, of wordt ik beschermt door mijn provider??

Mvgr,

Bezorgde Johan
:(

[edit]zelf de link maar weggehaald[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je die link beter weg kunt halen. De inhoud van die link is op Helpmij verboden.;)

Er zijn altijd mensen die die link lezen en het ook meteen gaan proberen:confused:

Laatst bewerkt:
zou je dan in ieder geval mij een antwoord kunnen geven, of een link waar ik met dit probleem terecht kan??

Dank,
Johan

Als je even wacht krijg je vast reacties van mensen die veel over dit onderwerp weten:)

Ik gaf je alleen de tip om die link weg te halen.;)

Ik lees wel in die link dat dit bij frontpage 2002 werkt. Bij nieuwere versies niet. Dus wil je safe spelen, dan moet je de nieuwste versie nemen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door johandezeeuw
www.sesamstraat.nl
leuke oplossing :D

on topic zullen zo toch wel bij je provider naar binnen moeten hacken lijkt me
tenzij je pasword op staat gooid

(heb link niet kunnen lezen weet dus niet precies wat je bedoeld)

ik weet het probleem niet en weet ook niet waar je ban voor moet zijn

je zouw bv. even de link een in pb naar me toe kunne zenden
dan zal ik even kijken (niet uitprobiren) of je gevaar loopt

groeten aart

Ik zou de link ook wel eens graag willen bekijken, natuurlijk niet voor het proberen maar gewoon om te lezen wat er nu eigenlijk aan de hand is.

De inhoud van de link komt er in het kort op neer dat er uitgelegd werd hoe je een site van een ander (die met frontpage 2002 gemaakt is) kunt hacken.

Ik denk dat de vraagsteller zich niet zoveel zorgen hoeft te maken. Bijna alles is goed beveiligd tegenwoordig. Je moet lijkt me inderdaad ook langs de provider komen en die zullen hun zaakjes wel goed in orde hebben.

Zelf denk ik dat de manier hoe het in die link uitgelegd was een beetje achterhaalde manier is. Ik had de link al eerder gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan