Gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Ik ben gehackt. Mijn wachtwoord is veranderd. En ik kom er niet meer. Is er misschien een manier om het wachtwoord te achterhalen?

re

ik heb vergeten te zeggen, alleen mijn wachtwoord van MSN is gehackt. helemaal vergeten te zeggen. Sorry

Mooi dan gaat ie naar de Messengers afdeling.

Was er al bang voor. Ik ruim even wat op en ga je vraag nu op de juiste plek zetten zodat je een schoon begin hebt.

Edit: Crash was er al weer :)

Kun je boven je vraag zien. Deze staat in "Helpmij.nl Forum > Software > Messengers en Chatprogramma's".

Wachtwoord al via Windows Live ID proberen te resetten?

Laatst bewerkt:
via een hack programa je msn weer hacken

of nieuw msn maken met dit keer een goede w8woord:D

Ik had al een goeie wachtwoord, alleen heeft iemand het met een prog gehackt. Dus slecht of goed wachtwoord, het zou toch gehackt worden.
of je nu als w8woord hebt
ikhebeenw8
of juist
ikhebeenw88
geenverschill aleen een exstra 8

Dus zoals jij schrijft kan je geen wachtwoord meer maken want word toch gehackt??
Je hebt bij msn toch zoiets van geheime vraag enz?
Lukt dat dan ook niet?

:)

je kan gwn zo porgrama downloaden 1,-
en hack je die weer :evil::evil::p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Ik had al een goeie wachtwoord,
Een wachtwoord is niet de enige beveiliging, Het gaat er ook nog om hoe je met je wachtwoorden omgaat en met de rest van je systeem, wat je voor informatie doorgeeft aan vreemden (of ook aan "bekenden") en daarnaast, wat versta jij onder een "goeie" wachtwoord?

alleen heeft iemand het met een prog gehackt.
Dus slecht of goed wachtwoord, het zou toch gehackt worden.
Ik vraag me af hoe men dat heeft gedaan dan.

of je nu als w8woord hebt
ikhebeenw8
of juist
ikhebeenw88
geenverschill aleen een exstra 8
Het nut van dit stukje ontgaat me een beetje. Het is waar wat je er zegt hoor dat het verschil tussen "ikhebeenw8" en "ikhebeenw88" maar een 8 is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan