gehannes in verbinding met router

• Onderwerp starter Onderwerp starter tom1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
LS,
Ik heb al maanden op mijn desktop pc last van het gehannes van mijn netwerkkaart om draadloos verbinding te krigen met mijn exepriabox van KPN, een thomson.
Dagen geen verbinding. en dan ineens wel. Klikken op verbinding herstellen geeft als resultaat dat het ip adres niet kan worden verkregen.
In het geval van geen verbinding: Klikken op beschibare netwerken weegeven: levert welgeteld vaak ��n netwerk op, maar dat is nu net niet mijn netwerk het mijne. Ter vergelijking: Werken vanaf mijn notebook levert bij het oproepen van beschikbare netwerken een oogst op van meer dan 15 netwerken op, inclusief mijjn modem router. De lose internetradio legt probleemloos verbinding, de twee notebooks ook geen probleem. de pda, geen vuuiltje aan de lucht, maar met de desktop pc is het een gehannes.
Zodra er verbiding is dan is de signaalsterkte 'zeer goed'.
Wat jutteren aan de antenne van de kaart levert soms op dat er ineens verbinding is met internet. Een vaste kabel levert vanzelf een verbinding op, zodra de kamel eruit gaat blijft de verbinding in staand via het draadloze kaart (hoe dat kan?)
vereist gegevns
ps : besturingssysteem womdows xp prof
router: thomson experia box draadloos
kaart: Linksys wireless -G pci adapter NODB
Marvelll Yukon 88E8001 gigabit ethernet adapter.
als bij het niet functioneren het menu van voorkeursnetwerken wordt bekeken staat de "eigen'thomson keurig vermeld, jmaar is niet vermeld bij gedetecteerde netwerken.
Wat zou het kunnen zijn dat eraan schort.
bij voorbaat dank voor goede raad.
vr grt
tom1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan