Ik gebruik Windows 11 op een nieuwe laptop. Dat is geen sinecure. De nieuwe Outlook heeft bijvoorbeeld nogal wat gebreken zo is mij gebleken. Zo kan het geen .pst bestanden importeren. En kan ik dus allerlei mail niet meer bereiken in de nieuwe Outlook. Dus wil ik de oude blijven gebruiken. Ik had die al eerder geïnstalleerd maar dat is niet goed gegaan. Ik heb nu in de linkerkolom zowel de standaardmappen in het Engels als bijzondere mappen in het Nederlands die ik in een pst bestand heb geïmporteerd.
Ik wil dus geheel opnieuw beginnen met Outlook classic. Ik heb Outlook classic verwijderd, opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Om te zien dat de mappenstructuur bij het oude is gebleven. Kennelijk wordt niet alles verwijderd. Ik heb 'instellingen opslaan in de cloud' uit gezet maar kennelijk zijn die niet verdwenen (waar zitten ze, in welke cloud?) en gelden ze nog steeds bij een nieuwe installatie.
Mijn vraag is dus: Hoe kan ik Outlook classic geheel verwijderen zodat ik het opnieuw kan installeren zonder oude resten?
Bij voorbaat dank, groeten, Paul
Ik wil dus geheel opnieuw beginnen met Outlook classic. Ik heb Outlook classic verwijderd, opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Om te zien dat de mappenstructuur bij het oude is gebleven. Kennelijk wordt niet alles verwijderd. Ik heb 'instellingen opslaan in de cloud' uit gezet maar kennelijk zijn die niet verdwenen (waar zitten ze, in welke cloud?) en gelden ze nog steeds bij een nieuwe installatie.
Mijn vraag is dus: Hoe kan ik Outlook classic geheel verwijderen zodat ik het opnieuw kan installeren zonder oude resten?
Bij voorbaat dank, groeten, Paul