Geheel systeem of Losse delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjorslo

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Hallo,

Zal ik mijn PC in losse onderdelen verkopen of het gehele systeem, wat zal het meeste opleveren?

Het gaat om: een paradigit pc met:

MSI MS-6382 Moederbord
Athlon xp 1500 +
256 Mb 2100 Ram
80 MB hd
Lan kaart
Geforce 400 mx tv out AGP kaart
behuizing (oude gele behuizing)

Wat denken jullie. en nog een vraagje erbij. Aan de processor zit een koeler, hoe kan je deze eraf halen zodat je die ook evt apart kan verkopen?

*Gaap Gaap* Ga zo maar eens slapen ;)
BVD,
Sjors

Laatst bewerkt:
Ik zou alles in 1 verkopen. Om alles apart te verkopen kost zowiezo een hoop moeite. en als je alles in een verkoopt ben je het meteen kwijt. als je ongeveer de koste per je onderdeel rekent. kun je dat voor je pc vragen. :shocked:

Ik zou alles in 1 verkopen. Om alles apart te verkopen kost zowiezo een hoop moeite. en als je alles in een verkoopt ben je het meteen kwijt. als je ongeveer de koste per je onderdeel rekent. kun je dat voor je pc vragen. :shocked:

Wat denk je dat het oplevert??doe is een gok

Um.. er zit ook nog dvd speler en cd brander in en 40 GB extra ;)

Ik denk zo'n 200 euro (hoop ik) en er zit ook een legale serial key van windows xp home in/op

Ik denk dat je dit pc'tje beter in zijn geheel werkend kan verkopen. Voor de onderdelen is er een hele kleine markt voor dat soort spulletjes. Het is allemaal nogal oud en niet meer van deze tijd :D Werkend heeft het waarde, uit elkaar is het sowieso allemaal maar een paar euro's per stuk waard.

Ik denk werkend max 125-150€

uit elkaar:

HD 20€, geheugen 30€, processor + mobo 40€, Videokaart 10€, LAN kaart 2,50€, ongeveer 100€ dus.

Laatst bewerkt:
Of doneren aan de buurjongen of neefje of nichtje,om mee te leren

Of naast je comptur zetten als reserve systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan