Geheim bios medion 8808

Status
Niet open voor verdere reacties.

soege

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
hallo, ik zou mijn fan wat sneller willen laten draaien door in het geheime bios van me pc te komen(daar kan je hem ook overclocken enzv.)

maar mijn vraag is, hoe kom ik in dat geheime bios van mijn pc(medion 8808)?

als hij opstart en dan f11 drukt kom je bij een scherm met druk escape to continue, maar bij dat scherm moet je een code invoeren om in het geheime bios te komen.

nou hebben we al verschillende codes geprobeerd zoals bijv.:

am8888eg, am8888egh, am8888egc, q,8888eg, q,8888egh. maar geen 1 blijkt te werken

kan iemand me verder helpen hiermee?

alvast bedankt voor het lezen

Laatst bewerkt door een moderator:
Is die code soms hoofdlettergevoelig, m.a.w. moet het niet: AM8888eg of Q,8888EG zijn?

ik heb beide al geprobeerd, maar dan gaan die sterretjes weer weg als je op enter drukt, en bij sommige codes kom je gewoon weer in het normale bios terecht, maar daat staat ook niets in over je fan sneller laten draaien of overclocken.

en deze informatie had ik ook van die site afgehaald, maar daar zeiden ze ook al dat de anderen er ook veel moeite ermee hadden om in dat ''geheime'' bios te kunnen komen en dat het allemaal zo ingewikkeld moest zijn

Ik denk dat er mogelijk sprake is van een misverstand? Als jij wel in het 'gewone' bios komt, dan denk ik dat je bent waar je wezen moet. Dat 'gewone' is het 'geheime' bios, alleen moest je een code gebruiken om erin te komen..............?

nee, want als je delete toets indrukt bij het opstarten kom je ook gewoon in het bios.

en op die site staat dat als die code blijft staan moet je ctrl, alt power knop indrukken, maar als ik ctrl, alt+power indruk, gaat mijn pc meteen uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan