Gehele dag de melding Onderhoud wordt uitgevoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Ik heb nu de gehele dag de melding RO in het scherm staan onderhoud wordt uitgevoerd met een klokje er bij
Ik heb dit nog nooit eerder gezien wat is dit ?
Ik heb alle updates geinstalleerd en de laptop werkt gewoon goed
e de waele

Hallo E de Waele. Kennelijk eerst helemaal afsluiten. En dan is er iets fout gegaan bij jou denk ik dan he. Moet je mij horen "denk ik dan he".

Ga toch nog maar eens naar je Configuratiescherm (weergave in pictogrammen) > Probleemoplossing > Systeem en Beveiliging > Problemen met Windows Update oplossen > Windows Update venster, selecteer: Geavanceerde opties > Als administrator uitvoeren. Je kunt de probleemoplosprocedure vervolgens met of zonder " Oplossingen automatisch toepassen" laten uitvoeren.

Lukt helemaal niets dan kun je nog systeemherstel overwegen, enkele dagen terug voor je updates installeerde.

Laatst bewerkt:
Nee dat kan geen kwaad anders lost het niets op. Daar zijn die oplossingen voor. Begin gewoon bij eerst afsluiten en dan verder werken. Maar je hebt hem zeker al een keer afgesloten.

Ja dat heb ik al eens gedaan Ik ga het nog eens goed besnuffelen Ik laat nog wel iets horen
Ik heb automatische updates uitgeschakeld en het klokje was weg zo laten staan ??
e de waele

Laatst bewerkt:
Hallo. Ik kan dat niet voor je beslissen. Je hebt ook z.g optionele updates, afin lees hier meer over wat je kunt doen enz enz. Klik hier.

Ik ga het zo laten zoals het nu staat Ik zal wel zien hoe het verder gaat
Heel veel dank voor uw reactie
e de waele

Ik ga het zo laten zoals het nu staat Ik zal wel zien hoe het verder gaat
Heel veel dank voor uw reactie.
e de waele

Dat is ook prima hoor en graag gedaan, maar ik zou toch ieder week even controleren of er updates zijn. Belangrijk namelijk. En wellicht weer tot de volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan