Gehele website offline bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

saffier1990

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Ik wil graag een online forum ook kunnen bekijken als ik offline ben. Dat wil dus zeggen het hele forum kopiëren naar me harde schijf.

Ik heb het programma HTTrack al geprobeerd maar daar wil het niet mee lukken. Het probleem is dat ik in moet loggen om de gegevens te bekijken en als ik dus de site offline beschikbaar wil maken ik alleen maar pagina's te zien krijg met het inlog scherm.

Het gaat om een gratis forum van forum2go.nl

Ik zoek dus een programma of een oplossing waar mee ik: een gehele website, met sublinks, plaatjes en alles er op en er aan offline kan bekijken. Waar mee ik dus langs die login heen kan komen. Naja heb wel gewoon inlog gegevens van die site hoor, dat is het probleem niet, maar als ik ingelogd ben pakt hij de pagina's ook niet.

Hopelijk heeft iemand een oplossing voor me! Want wil me afmelden bij dat forum, krijg daar elke dag meer als 50 berichten van mensen met vragen en begin dat een beetje moe te worden dus wil me gewoon afmelden daar hihi. Maar heb daar veel eigen posts gemaakt als handigheidje voor mezelf zeg maar en zou die graag willen bewaren. En het allemaal moeten kopiëren naar een Word documentje gaat eeuwen duren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan