geheugen 1:1 laten lopen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scratch

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
hallo,
ik heb vaak gelezen dat je je geheugen het beste 1:1 kunt laten lopen voor de beste prestaties. als ik het programma cpu-Z opstart staat er bij mij dat mijn geheuen 2:3 loopt.
specs pc

corsair cm2x 1024 8500c5 2x dus totaal 2gb
intel q6600
asus p5n32-E sli
2x 8800gt van expertvision
500gb hdd samsung
620W corsair voeding.

hoe krijg ik het dus voor elkaar dat mijn geheugen goed loopt?

groetjes tim

Ik heb recentelijk tijdelijk even CPU-Z op mijn systeem gehad. T.o.v. de bioswaarden (die ik 100% vertrouw) weken de waarden binnen CPU-Z fors af. Ik heb het tooltje onmiddellijk ge-deïnstalleerd en verder voor mijzelf maar even gecategoriseerd onder de noemer: "minder waardevolle en derhalve nutteloze tools".

Ik heb recentelijk tijdelijk even CPU-Z op mijn systeem gehad. T.o.v. de bioswaarden (die ik 100% vertrouw) weken de waarden binnen CPU-Z fors af. Ik heb het tooltje onmiddellijk ge-deïnstalleerd en verder voor mijzelf maar even gecategoriseerd onder de noemer: "minder waardevolle en derhalve nutteloze tools".

Lol, 1 van de betere toeltjes die er zijn om moederboard en geheugen informatie uit te lezen. En geloof me, de informatie klopt echt wel.

Het bios (met "echte" sensoren on board) lijkt mij toch de beste en als de daar staande waarden fors afwijken van die in welk tooltje dan ook, tja, dan is de conclusie m.i. vrij eenvoudig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan