geheugen "bekijken" 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puschkin_Vibe

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2003
hallo mensen van het goede leven

ik werk op dit moment met een oud beesie (P1 64 MB edo ram) en ik wil het geheugen uitbreiden
nu weet ik dat edo ram niet zomaar meer te krijgen is maar mijn mobo is de gelukkige eigenaar van nog 2 geheugen slots.

nu komt het probleem
ik wil weten wat voor geheugen die slots nodig want dat weet ik dus niet .
helaas weet ik ook het merk e.d. van het mobo niet

is er ergens een mapje op de pc waar ik informatie wat betreft het mobo kan vinden?

ik hoop het wel want binnenkort komt er een nieuwe HDD in die ook net zoals nu Win Xp Pro gaat krijgen

alvast bedankt

Een P1 met 64 mb geheugen met er op XP

Hoe krijg je dat voor elkaar om daar mee te draaien?

Zoals ik de vraag lees wil hij eerst extra geheugen bijplaatsen dan een hdd erbij en dan windows xp op zetten.:)

Geplaatst door maikel9
Zoals ik de vraag lees wil hij eerst extra geheugen bijplaatsen dan een hdd erbij en dan windows xp op zetten.:)

ik hoop het wel want binnenkort komt er een nieuwe HDD in die ook net zoals( nu )Win Xp Pro gaat krijgen

nou xp er op krijgen lukt wel maar de snelheid...
Ik had op een 300mhz pc 64 mb inter ook xp.

:o

ten eerste wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar snelle reactie

aangezien het nu tegen 12 uur loopt ga ik nu niet meer dingetjes proberen omdat ik morgen weer werken moet :( dus dat word morgenavond pas

na dat ik everest heb gedownload naar mijn nu nog te kleine schijf ga ik die laten lopen en dan j\hopen dat het goed komt en dat ik erachter kom wat ik weten wil

nogmaals bedankt en het lijkt me opgelost maar dat weet ik na morgen pas zeker

groeten jeroen

BANDIT123 Een P1 met 64 mb geheugen met er op XP

tog nog even hierop reageren

het is een pentium mmx processor met een kloksnelheid van 199 MHZ

ik kreeg mijn netwerk niet aan de praat en toen had ik zoiets van krijg wat ik kijk gewoonof ik XP erop krijg en ja hoor het lukte en het loopt als een trein en ik moet eerlijk zeggen dat het niet eens zo achterlijk langzaam is

zelfs opstarten is hartstikke snel (sneller dan een amd 2400 met 256 MB en 60 Gig aan boord) maar ja er staat ook 3 x niks op de hd

wederom groeten van jeroen

ps op moment van typen van het bericht ben ik everest home aan het downloaden

ik heb dus everst gedownload en ik moet zeggen dat het een verrekte handig programmaatje is ondanks dat ik daar niet heb kunnen vinden wat ik zocht
maar ik weet nu wel de naam van het mobo (staan iets van 3 namen in ) en aan dehand daarvan kan ik wel vinden wat ik zoek want mijn wil is wet (m.a.w. als ik iets computergerelateerd zoek vind ik het ).

nogmaals bedankt voor de hulp

groeten jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan