Geheugen bij plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.rutten

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2003
Berichten
10
Hallo,

Wie zou mij kunnen helpen met het volgend probleem:

Ik heb een laptop cybercom celeron 2.4 ghz( Medion MD 40029)normaal geheugen 256mb ddr 2maal.
Nu kreeg ik een blauwscherm in een keer, ik heb gekeken naar de fout die het scherm gaf.
Het was een geheugen fout, ik dacht dat er een geheugen defect was, ik heb deze weer vernieuwd, maar krijg toch weer een geheugen fout.
Ik heb toen een geheugen strip eruit gelaten, en de laptop doet het weer(256mb ddr)
Nu is mijn vraag, wat kan ik er doen dat de tweede geheugen strip het weer doet.
Geheugen strip van de laptop zelf is : Samsung 256 mb ddr pc 2700 cl2.5.

Dit gebeurde de eerste keer : Tijdens mijn set-up van XP Pro kreeg ik telkens een stopmelding DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Ik heb alle embedded hardware al uitgeschakeld en shadow cache opties uitgeschakeld.
Wie kan mij op weg helpen.
ZIt nieuwe HDD in en nieuw geheugen.
De Xp pro heb ik uiteindelijk kunnen installeren op 1 geheugenstrip, daar draaid de laptop nu op 256 mb ddr 333 mhz

stop 0x000000D1 (0x0000000, 0x0000001c, 0x00000000, 0x00000000)



Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee,

met vriendelijke groeten
 
Laatst bewerkt:
De vraag in de juiste sectie gezet, het heeft weinig met websites maken van doen.
 
Als je goed gekeken hebt naar dat blauwe scherm en het hebt opgeschreven of een goed geheugen hebt....

Dan zou het misschien handig zijn om de exacte foutmelding incl. de eventuele foutcode hier te vermelden...misschien dat dan iemand je kan helpen.

Alleen: " een geheugen fout" is wel erg vaag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan