Geheugen bijgeplaatst, geen beeld meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietah0182

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Ik heb hier thuis een pc staan.
Deze draait op Windows vista, 64 bit. Er zat 2x512 mb 533 mhz geheugen in. Alles werd een beetje trager dus heb ik net 2x1gb 800 mhz gekocht.

Eerst het oude geheugen eruit gehaald, en toen het nieuwe erin.
Bij het opstarten krijg je een heel raar beeld. Alles is korrelig, en je kunt niets lezen. De computer start wel gewoon op, alleen kun je niets lezen.

Met 1gb werkt het wel gewoon. Het geheugen is niet defect, want ik heb het in verschillende slots geprobeerd, en de verschillende bankjes uitgeprobeerd.

Het gaat hier om een winfast n15235 moederbord. Ik heb al op google gezocht, en vond wel mensen met meer dan 1gd ram erin, maar ik kon niet iets van een manual vinden. Ook niet op de site van de fabrikant.
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

zoals ik het heb kunnen vinden is het een foxconn bordje die 800 aan zou moeten kunnen.

wwet zo oorzaak niet .kijk eens in je bios op memory op auto staat???

Hoi,

Misschien kan je even een oude en een nieuw geheugen reepje proberen en kijken of het dan wel gaat ,weet je in ieder geval dat het nieuwe geheugen niet stuk is.
Is zomaar een idee hoor.
Als het goed is zal dat nieuwe geheugen terug gaan naar 533 .
Modag

Hoi,

Ik heb even in je manual gekeken en er schijnt een lijst te zijn van welk geheugen en merk het moederbord ondersteund .
Ik ben aan het kijken maar kan het zo een twee drie niet vinden dus misschien dat je zelf even mee kan zoeken.

Modag

Ik heb hem gevonden in je link van je moederbord ,klik op compatibility

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Misschien naar de winkel en de lijst meenemen en kijken of je het dan kan ruilen tegen geheugen die wel op de lijst staat.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan