Geheugen c-schijf groter maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Virusbeatbox

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
201
Geachte,

ik heb een 4jaar oude laptop met een totaal geheugen van 27,4 GB op de c-schijf, wat niet overdreven groot is!
mijn d-schijf heeft een totaal geheugen van 9,75 GB. Aangezien mijn c-shijf zo goed als vol zit en ik nog meer dan 8GB op mn d-schijf aan geheugen over heb, zou ik willen vragen of dit eventuele mogelijk is om mij C-schijf te vergroten dmv mijn d-schijf te verkleinen??

grtzzz
 
lekker kort :D

Maar het kan wel. Met het programma Partition Magic. Dat is alleen nogal prijzig.
En ik heb er verder geen ervaring mee.
Er schijnt ook nog een gratis programma te zijn dat hetzelfde kan. Maar daar weet ik zelfs de naam niet van :)
 
lekker kort :D

Maar het kan wel. Met het programma Partition Magic. Dat is alleen nogal prijzig.
En ik heb er verder geen ervaring mee.
Er schijnt ook nog een gratis programma te zijn dat hetzelfde kan. Maar daar weet ik zelfs de naam niet van :)

TS heet een hdd van 35 giga. Kijk eens wat een splinternieuw hdd van 160 giga kost. (€ 19,-- to € 49,--)

PM kost $ 68,--
 
Laatst bewerkt:
TS heet een hdd van 35 giga. Kijk eens wat een splinternieuw hdd van 160 giga kost. (€ 19,-- to € 49,--)

PM kost $ 68,--
Hij vraagt of het kan. En het kan dus echt. Dat het niet rendabel is om het programma te kopen, dat is waar.

Ik denk dat de beste optie een externe schijf is. Die dingen zijn zo duur niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan