uhm 2 manieren
1e download AIDA32
Download hier!
installeer dit programma.
open het door op de snelkoppeling te drukken,
druk dan op moederbord,
dan op SPD (niet op geheugen)
dan moet je even wachten dit kan even duren hangt van je systeem af bij mij duurt dit ca 2 sec.
dan staat er bovenaan een apparaat bescrijving klik er even op maakt niet uit op welke
dan krijg je eronder ALLE informatie van je geheugen module te zien,
kijk even wat er achter geheugen TYPE staat en je weet welk geheugen je er in hebt zitten je kunt ALLEEN dit zelfde geheugensoort in je moederbord doen enkelt WEL in verschillende snelheden bv als je DDR hebt kun je 266,333,400 Mhz kopen je kunt ze alle 3 gebruiken mits je mobo het toch NIET ondersteund werkt het wel gewoon alleen wat slomer wat wel het voordeel ervan is is dat je de toegangstijd dan hoger kunt zetten
mits je SDRam gebruikt neem ik aan dat je PC 133 hebt
[2e manier]
schroef voorzichtig je kast open,
kijk naar je moederbord er zitten een soort van kleine reepjes in een soort van klik systeem dit is het geheugen
klik voorzichtig de houdertjes aan BEIDE kanten tegelijk opzij haal het geheugen eruit, lees op het stickertje wat je hebt druk hem er weer voorzichtig in en sluit de kast af let er wel op dat je hem er goed om indoet hij PAST maar op 1 manier als je het toch voor mekaar krijgt t andersom te doen vind ik het knap maar dan is hij stuk misschien ook je mobo wel!!!
Ik raad manier 1 aan!
Vriendelijke Groet Ecl1pse