Geheugen en geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerlijnD

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Beste helpmijers Ik weet nu al best wat van computers af hoor maar wil toch zekerheid :)
Ik heb hier mijn computer van medion met een ms 7318 bord. Maximaal geheugen 2 gb ik heb er 2,50 gb. Nou wou ik upgraden naar 4 gb, ik heb medion gemaild ze zeiden er kan wel 4gb in en dat benut hij ook wel enzo maar dan werkt de geluidskaart alleen niet meer. Dus nou heb ik 2 sloten ddr2 in de ene zit kingston 2 gb pc 5300 667 mhz en in de andere het oude standaard 512mb samsung ddr 2 geheugen. Nou wil ik die reep vervangen door 2 gb. Ik wil het binnenkort kopen in ongeveer een maand en er moet een geluids kaart bij omdat die onboard dan niet meer werkt met 4gb en dat alles voor onder de 45 euro het liefst minder als het kan.
Duidelijke vraag?
Mvg Merlijn
Geluidskaart moet er wel weer bij die oude die ik in de kast had gevonden kraakt.

Laatst bewerkt:
2e hands geluidskaartje kopen, heb zelf een SB Audigy SE. Geweldig dingetje.

had zelf nog een creative audio kaartje uit 2000 in de kast liggen hij werkt nog beter dan mijn onboard :P dus nu moet ik alleen nog maar geheugen hebben

Dan kom je er nog aardig wat tekort.;)
Maar let er even op.Lees Je vraag zelf nog eens na dan zie je dat lastig lezen is zo.

Succes verder met je topic.

Tjah dat gebeurt er dus als niemand je vraag begrijpt door het ontbreken van leestekens..

Dus wat is nou echt je vraag? Dan ben je daar ook weer mee geholpen.

ja ach die geluids kaart koop ik later wel maar kan het nog goedkoper dan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan