Geheugen fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seabert

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Goedenmiddag allen...
Ik heb een probleem met mijn PII, er zit 128 RAM geheugen in maar zoals jullie op het plaatje kunnen zien, ziet hij dat niet goed en is de computer ook slomer dan hij is gewest. Ik zat te denken dat het aan het virtueel geheugen instellingen kon liggen ?

geheugen.JPG

Alvast bedankt.

MzzL,

SeaB

Laatst bewerkt:
HMm het zou denk ik niet met het virtuele geheugen te maken hebben. Misschien wel dat je computer wat sloom is, maar niet dat hij het geheugen niet ziet.

Wat je kan doen is bij het opstarten van je computer (niet het windows gedeelte) kijken wat de computer aangeeft dat je aan geheugen hebt. Ik ben bang dat hij daar ook maar ongeveer 64Mb zal aangeven.
In de BIOS van je computer kan je vaak ook een zogenaamde memory test aanzetten. Misschien leverd dat nog wat op. Ga als je er niet verstand van hebt, niet teveel in het bios gaan uit proberen, dit kan namelijk nog meer problemen opleveren.

Neem aan dat er meerdere latjes inzitten, haal ze eens los en druk ze er eens opnieuw in!!

plaatje?

ik heb active x uit zie ik m daarom niet of isie er niet?

De server waar het plaatje op staat is momenteel dood:( maar ik heb ook al wat aan het geheugen gerommeld en het heeft nog niets geholpen en zal nog even verder kijken... verdere suggesties zijn welkom :)

MzzL,

SeaB

*EDIT* server weer up:p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan