Geheugen fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey12jeffre

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2010
Hallo,

Ik heb eergister een spel geinstaleerd van 5,59 gigabyte niks geen problemen.
Nu probeer ik hem op de externe hardeschijf te zetten (837 gigabyte vrij) en dan krijg ik de melding:

Kan de sims 3 niet kopiëren.

HELP

Hallo Jeffrey

Probeer je nu de map waar de sims in geinstalleerd is te kopieren of te verplaatsen?

Hoi....en welkom op Helpmij...

wil je eens even kijken hoe de externe schijf geformateerd staat?Als fat??

Meeste externe schijfen worden geleverd met FAT32 als besturings Bestandssysteem.

@ TS, mocht dat zo zijn, doe dan het volgende:

Start -> Uitvoeren -> CMD <enter> -> type daar het volgende:

' convert x: /fs:ntfs '

Waar X voor de driveletter van de hardeschijf staat.

Laatst bewerkt:
Dat zou idd de volgende stap geweest zijn als dit het geval was bij de Ts.;)

(waarbij je niet mij hoeft te quoten btw:-))

Laatst bewerkt:
Tjah, als jij Fat niet had neergezet, dan had ik de vraag zo weer weggedrukt :p:rolleyes:

Zo gauw de ts het woord fat ziet staan in de eigenschappen van de schijf had hij/zij dit bevestigend kunnen antwoorden.
Leek me duidelijker.....;)

Ja ach, de oplossing erbij is nog makkelijker :) Nog een post typen is ook zo moeilijk, ik zweet er helemaal van. (Staat ook een grote houtkachel naast me te loeien)

Ik geef pas een oplossing als het probleem bekend is:D

(opstoken die hap:thumb:)

Haha. Ach, meestal als je een oplossing al weer weet voor het antwoord van de TS er is, post ik 'm er gewoon bij :) Scheelt hem/haar weer wachten.

Meestal zijn wij wel degene die online zijn/blijven bij het beantwoorden van een vraag.Dus mij maakt wachten niks uit.
Het is meestal de TS die een vraag stelt en niet meer online is/komt...helaas is dat in dit geval ook weer zo...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan