Geheugen gebruik MsMpEng.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forumleden Is het normaal dat het progr MsMpEng.exe constant van mijn geheugen 90.9MB gebruikt ??
Ik heb als virus bescherming windows-beveiliging Wanneer er ik niets gebruik heb ik een verbruik van 28%
waarvan het MsMpEng.exe het meeste gebruikt is dit normaal ?? Ik merk verder niets aan mijn sysyteem
e de waele
 
Dat is Windows Defender en het gaat pas weg wanneer er een andere afdoende virusscanner wordt geïnstalleerd. Windows gebruikt geheugen naar mate van dat het wordt aangeboden. Plaatst u extra geheugen, dan wil dat dus niet zeggen dat u dat bij bronnen in z'n geheel terug ziet. Defender kan wel ergens veel mee bezig zijn maar ik weet niet precies hoe je activiteit ervan kan voorkomen. Misschien dat u eens op valse positieven let. Het geheugengebruik bij uw computer lijkt mij trouwens wel bijzonder laag. Bij mij 2,7 Gb en 34 procent van de 8 Gb. Dan heb ik eigenlijk alleen de browser open.
 
Dat is toch weinig voor een AV en wordt bestempeld als zeer laag, zie het probleem niet.
 
Beste forum leden
Het is zeker ook geen probleem ik kijk er nu toevallig naar omdat mijn ventilator opeens hard ging draaien .
Ik heb mijn Av even uitgezet en dan gebruikt hij maar 28% met nu alleen de brouwser open Geen probleem dus
Ik heb wel cloud beveiliging uitgeschakeld omdat ik dit niet gebruik
Ik ga de vraag op opgelost zetten ,ik heb verder geen problemen allemaal weer heel veel dank voor jullie SNELLE reactie
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan