Geheugen grafische kaart.. ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silverclone

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2005
Ik zat net beetje te kijken over die systeemeisen van windows vista en ik zag dat hij 256 MB geheugen moet hebben..
Maar nu is mijn vraag waar kan ik vinden wat mijn geheugen van mijn grafische kaart..
Miss btje domme vraag maar kan t echt niet vinden..

Deze kaart heb k..
NVIDIA GeForce 4 MX 440

Grtz..
Tristan

everest zal dit je zeker wel zeggen
www.lavalys.com
Het gaat trouwens niet over het geheugen van je graka maar over het geheugen van je computer.

Geplaatst door lamp
everest zal dit je zeker wel zeggen
www.lavalys.com
Het gaat trouwens niet over het geheugen van je graka maar over het geheugen van je computer.

"Hij vertelt dat Windows Vista het beste werkt op een pc met een grafische kaart met 256MB geheugen, 2GB ddr3 aan werkgeheugen en een serial-ata2 harde schijf, aldus APC Magazine."

maare.. wat is er met die site.. :confused:

Daar staat het programma 'Everest' op.
Hiermee kan je de hardware in je PC bekijken.

Geplaatst door Silverclone

"Hij vertelt dat Windows Vista het beste werkt op een pc met een grafische kaart met 256MB geheugen, 2GB ddr3 aan werkgeheugen en een serial-ata2 harde schijf, aldus APC Magazine."

maare.. wat is er met die site.. :confused:

was het niet 128 mb video en 1 giga ram?? Anders wel beetje overdreven:confused: Op dit moment zijn er toch nog niet zoveel mensen met 2 gigabyte ram in hun bak!! de meesten(behalve de gamers dan) zitten nu met 512 of maximum 1 giga(fotobewerkers-filmbewerkers) in hun bak.

k heb 128 mb grafische kaart en 1 gig ram.. dus moet net kunnen.. hoop k..

Geplaatst door skelle

was het niet 128 mb video en 1 giga ram?? Anders wel beetje overdreven:confused: Op dit moment zijn er toch nog niet zoveel mensen met 2 gigabyte ram in hun bak!! de meesten(behalve de gamers dan) zitten nu met 512 of maximum 1 giga(fotobewerkers-filmbewerkers) in hun bak.

Systeemeisen van XP vond men in 2001 ook super hoog.
Nu is het toch een zeker minimum geworden.
Dat zal ook zo worden bij Vista. De hardwaremarkt past zich er vanzelf aan aan.
Ik denk dat Vista wel draait op systemen met lagere systeemeisen, maar dat zal niet vloeiend gaan.
Precies hetzelfde verhaal met XP. Je kan XP met 128 Ram draaien maar dan gaat het niet vloeiend.

Lijkt me sterk

Ik heb zelf ook een gForce 4 mx440 maar die is er volgens mij alleen in 64 Mb, maar ja misschien
is er ook wel een 128 Mb uitgebracht.

TheSlyzz:confused:

je moet er ook aan denken dat vista gemaakt is voor computers die na 2005 gaan uitkomen en die hebben wel zoveel specifikaties.
Ik vind het alleen spijtig dat ms zo dom is om de kernel altijd maar zwaarder te maken. de linux kernel is nog steeds even zwaar je moet natuurlijk wel de dingen eruit halen die je niet nodig hebt. En natuurlijk xfce gebruiken inplaats van gnome maar voor de rest. Windows verplicht bijna de mensen om nieuwe computers te kopen wanneer ze goed beveiligt willen zijn want bv er zijn geen beveiligingsupdates meer voor windows 98.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan