Geheugen harde schijf verdwijnt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoefie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2012
Hallo mensen,

Ik had een vraag over mijn harde schijf.

ik heb 2 schijven in mijn PC zitten, een normale schijf van 134 GB waar ik mijn data opzet,
En daarnaast heb ik een SSD schijf met een grote van 60GB waar ik Windows op geïnstalleerd heb staan.

Deze SSD schijf bezit steeds minder dan 1GB of soms is hij helemaal vol, maar als ik dan in de mappen kijk, en de groote van die mappen bij elkaar optel, kom ik nooit aan de 59GB.
Ik heb meerdere malen mijn temp map leeg gemaakt, gekeken naar verborgen bestanden en met meerdere programma's geprobeerd om deze schijf weer vol te krijgen,
Niks is gelukt en nu heb ik nog iets anders opgemerkt.

Toen ik daarnet naar mijn harde schijf keek had deze schijf nog 94 MB tot zijn beschikking, ik opende een youtube video en na deze video bezat deze schijf nog maar 85 MB.

Graag jullie mening hierover

Groeten,

Stefan

Ik heb het al meerdere malen schoongemaakt, zowel met Ccleaner als met Advanced system care, niks blijkt te helpen.

Wat vooral heel erg opvalt is wanneer ik een youtube video heb bekeken, ik plots van 60 MB harde schijf ruimte naar 30 MB harde schijf ruimte ben gegaan, en ik denk dat dit niet alleen bij internet is, maar ook bij andere acties zoals het opstarten/spelen van een game.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan