Geheugen hetzelfde?

• Onderwerp starter Onderwerp starter xSky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xSky

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Hallo,

Ik ben opzoek naar groter geheugen voor mijn pc. We hebben nu maar 512 MB en wil graag naar 2 GB. Ik heb bij Packard Bell gezocht op mijn serienummer; daar hadden ze 2 GB voor 89 Euro. Van het merk PNY kost hetzelfde maar 40 Euro. Ze lijken hetzelfde, dus mijn vraag is of die erin past? ((Voor de links en meer informatie: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=479911)) Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Groeten Mark

PNY nog nooit van gehoord z-merk
dan zou je tog beter een kingston of ocz kopen krijg je teminste waar voor je geld

Neem Kingston of een ander bekend merk inderdaad. Als je 2 GB wil is het een aanrader om een kit te kopen van 2 sticks van 1 GB. Dan heb je 2 exact dezelfde sticks (van dezelfde productieserie) en dat levert het beste resultaat op in snelheid :cool:

Gegroet!

Neem Kingston of een ander bekend merk inderdaad. Als je 2 GB wil is het een aanrader om een kit te kopen van 2 sticks van 1 GB. Dan heb je 2 exact dezelfde sticks (van dezelfde productieserie) en dat levert het beste resultaat op in snelheid :cool:

Gegroet!
Ja, maar ik neem denk ik gewoon 2 GB. Maar bijvoorbeeld van het merk Kingston, welke prijs moet ik dan ongeveer aan denken? Ze staan van 30 tot 70 euro ongeveer? Wat denk jij ongeveer?

PNY nog nooit van gehoord z-merk
dan zou je tog beter een kingston of ocz kopen krijg je teminste waar voor je geld

Maar bijvoorbeeld van het merk Kingston, welke prijs moet ik dan ongeveer aan denken? Ze staan van 30 tot 70 euro ongeveer? Wat denk jij ongeveer? (voor 2 GB)

Geef eerst even aan welk soort geheugen je nodig hebt, DDR, DDR2 of DDR2. En welke bussnelheid en PC standaard (bijvoorbeeld pc-6400) ;)

Geef eerst even aan welk soort geheugen je nodig hebt, DDR, DDR2 of DDR2. En welke bussnelheid en PC standaard (bijvoorbeeld pc-6400) ;)
Ik heb nodig: DDR2, snelheid (volgens mij) 667mHz, pc-5300.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan