geheugen kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

pedaff

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2002
Berichten
22
Ik heb 256 sd kaart gekocht ik kan alleen de foto's die er op staan niet bekijken , krijg op mijne ene computer in de filmstrip ze wel klein te zien maar hij kan ze niet openen zegt dan unknown format, bij mijn ander pc zegt hij out of memory
bij start>programmas>bureau-accessoires>systeemwerkset>systeeminfo hardwarebronnen en vervolgens I/O staat geen foutmelding
ik stop het kaartje bij alle twee mijn computers in een interne card reader
ben terugg geweest naar de winkel en daar kunnen ze de foto's gewoon bekijken
wie help mij ???
 
Heb je wel eerst de kaart geformateerd in je camera voor je hem ging gebruiken ?

er zijn tooltjes op het web die ze terug kunnen halen voor je vaak moet je dan eerst een quick format doen en dan haalt hetprogramma ze terug voor je

gewoon ff zoeken bij www.download.com
zoek criteria image recovery

je kan ook vragen of de winkel ze er af wil halen en je kaart formateren en ze er dan weer op te zetten
 
Geplaatst door GTD
Heb je wel eerst de kaart geformateerd in je camera voor je hem ging gebruiken ?

Belangrijk is dat je de kaart formatteert IN DE CAMERA en niet op je pc!
 
gedaan

ik heb de kaart met de compuer geformateerd en ook met de cammera niks helpt :(
 
Je moet een geheugenkaart voordat je hem gebruikt altijd formatteren in de camera zelf en nooit in de computer!

Je zegt dat je een interne reader hebt gebruikt op 2 computers. Kun je de camera ook met een (vaak bijgeleverd) kabeltje aansluiten op de computer en proberen of je op die manier de foto's kunt overbrengen? Misschien kunnen je cardreaders niet goed met het kaartje omgaan!

Wat kan helpen om je foto's terug te halen, is het programma Smart Recovery downloaden van www.pcinspector.de. Ik heb er zelf geen ervaring mee, omdat ik nog niet eerder te maken heb gehad met het probleem dat ik geen foto's van de kaartjes kon halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan