Geheugen kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
attachment.php


Opeens toen ik op een van mijn koppelingsknoppen klikte.
Wat betekent dit?

Oja, daarna nog div. foutmeldingen die ik niet meer kon zien.
 

Bijlagen

  • wat.jpg
    wat.jpg
    16,8 KB · Weergaven: 133
Leen er dan eentje van de buurman ofzo :)

Krijg je wel vaker zulke fouten?
 
Nee, is de eerste keer. Kwam redelijk overwachts (fouten meestal wel trouwens :rolleyes: ). Ik had net wat met die .pdf dingen geprobeerd, en ging verder met surfen. Ik klikte op een van mijn koppelingsknoppen en toen kreeg ik die melding. Daarna verdween mijn startbalk en pictogrammen. Ik moest via Taskmanager explorer weer starten.
 
Laatst bewerkt:
Ik had net wat met die .pdf dingen geprobeerd

geheugen is niet defect.

zelf windows xp heeft grenzen aan gepruts met programma's.

een herstart of deinstallatie van het desbetreffende programma en de bestandskopelingen herstelt dat wel weer.

pe.
 
Geplaatst door pete1


geheugen is niet defect.

zelf windows xp heeft grenzen aan gepruts met programma's.

een herstart of deinstallatie van het desbetreffende programma en de bestandskopelingen herstelt dat wel weer.

pe.

Ik zie echt niet in waarom het lezen van een pdf file zulkse fouten zou genereren... Denk eerder zoals steve in de richting van corrupt geheugen?
 
Nee, het hoeft zeker geen corrupt geheugen te zijn. Dit gebeurt wel meer hoor.. Als je dit nog nooit eerder hebt gehad, kan je op twee oren slapen.
 
Je kan op de downloadpage van memtest ook iso image's downloaden. Op een cd-rw branden en klaar is kees!
 
  • Geheugen test positief *(dus geen fouten)
  • Ik had hem al een weekje ofzo niet opnieuw opgestart, alleen in slaapstand gezet
  • Wel dingen geïstalleerd, maar die programma's vroegen niet om een reboot.
  • Ook met regclean, CleanSweep, Ad-aware en NAV in de weer geweest
 
Hup, en dat was er weer een.


Trouwens, ik denk er wel aan. Vroeger had ik dit nooit. Sinds kort heb ik WMP 9 erop staan, en nu heb ik ze als ik die gebruik of gebruikt heb. Zou het daar aan liggen?
 
Ze komen de laatste tijd wel vaker voor moet ik zeggen. En nog een keer memtest gedraaid, weer positief (dus geen fouten).
Zou het kunnen komen omdat ik soms een week ofzo niet opnieuw opstart? De laatste reboot was om 10-06-2003, 11:40 uur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan