geheugen kapot !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
632
hey,

ik heb een vraagje: ik heb mijn pc bij alternate samen laten stellen en er is iets stuk in m'n pc, ik heb zelf uitgevogeld wat het is. Het blijkt mijn geheugen te zijn een van de 2 geheugen kaartje is stuk waar moet ik deze nu naar terug sturen naar Alternate of naar GEIL ?

Het gaat om deze geheugen. Ik heb er nu 1024 MB in zitten omdat die andere kapot is. Moet ik ze ook allebei terug sturen of alleen maar degene die kapot is ?
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1050255&showTechData=true
 
super bedankt :thumb: moet ik ze allebei terug sturen of alleen maar degene die kapot is ? of moet ik heel mijn pc terug sturen ?
 
Aangezien het een kit is moet je beide modules terugsturen!

Hoe ben je er trouwens achter gekomen dat het stuk is?
 
hey,

Super bedankt voor je hulp dat waardeer ik echt :thumb:

Hoe ik erachter ben gekomen nou m'n pc wou niet starten ik kreeg geen beeldscherm. Dus toen kwam ineens in me op zou het aan mn proc liggen of grafische kaart of de geheugen.

Ik deed eerst andere proc in werkte nog steeds niet. Toen andere Grafische kaart nog steeds niet. Toen als laatste haalde ik toevallig een zo'n geheugenkaartje weg en toen deed die het. Ik heb het met beide geheugenkaartjes geprobeerd een van de twee is kapot dus nu werk ik op 1024 MB en het gaat zeer zwaar met Vista Ultimate.
 
Dus allebei de modules APART geprobeerd in hetzelfde slot?
 
jah dat bedoel ik ja. Ik haalde ze er allebei uit en stak eerst de andere in, toen kwam nog steeds geen beeld. Toen probeerde ik het met de andere en nu doet alles het weer. Dus een van de twee geheugenmodules is stuk :( wat me zoveel geld heeft gekost om zo'n goede pc bij elkaar te krijgen ik baal er echt van half jaar lang voor gewerkt.

Dit wordt toch niet gerepareert op mijn koste :( ?
 
Super beankt voor je hulp dat wordt maandag gewoon terug sturen.

Maar hoe is die kapot gegaan vraag ik me nu toch af :confused: kan het gekomen zijn doordat mijn pc bijna dag en nacht aanstond of omdat ik echt teveel games speel ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan