geheugen kapot??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben het eens met mrmusic.

X-gear is geen goed merk en is vergelijkbaar met sweex! Maar of het probleem hiermee opgelost is zul je alleen merken als je het vervangt. Weggegooit gooit geld is het in ieder geval niet. Een a-merk voeding verlengd de duurzaamheid van je pc dus...

Mocht het dit niet zijn, zou ik toch op zoek gaan naar andere geheugenreepjes.. Ik weet ook niet wat het anders zou kunnen zijn! Hou ons in ieder geval even op de hoogte!

Succes...

ik heb een nieuwe voedings unit erin zitten... maar het probleem is nog niet opgelost.
hij slaat nogsteeds af en reboot, of zorgt voor errors.

andere suggesties?

Tja, dan misschien toch het geheugen, of het mobo is niet helemaal fijn meer! Misschien zijn één van de geheugenslots wel defect. Zeg het maar... Het is een lastig probleem. Wat voor een voeding heb je gekocht dan?
Heb je verder wel de drivers van je videokaart up to date? Ook verder alle updates en patches binnen gehaald?

Laatst bewerkt:
ik heb de Antec Basiq 350W gekocht.
ik heb net nog een memtest gedaan om nog eens te kijken of het misschien toch het geheugen is, maar daar zijn geen fouten uit gekomen.
ook mijn video driver is up-to-date. ik heb alle drivers vorige week gecontroleerd.

Laatst bewerkt:
ik heb de Antec Basiq 350W gekocht.
ik heb net nog een memtest gedaan om nog eens te kijken of het misschien toch het geheugen is, maar daar zijn geen fouten uit gekomen.
ook mijn video driver is up-to-date. ik heb alle drivers vorige week gecontroleerd.

Hoe kun je nou een 350W voeding kopen, is toch te licht!!!

darn... dan ga ik dinsdag meteen naar die winkel om hem te ruilen.
ik merk idd dat het aan de voeding ligt.
gister was het om de 5 á 10 min een reboot of error.
als ik er een 500W in doe hoop ik dat het opgelost is!

Verstandig! Laat ons nog ff weten wat de vorderingen zijn a.u.b!
Succes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan