Geheugen kwijt C-schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Student89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Berichten
1
Hallo allemaal,

In maart dit jaar heb ik een laptop gekocht. Een Compaq CQ61-320SD. Hij beschikt over een dual core processor, 4 GB intern geheugen, een lightscribe DVD-Drive en een 15,6 inch High Definition lcd scherm. Inclusief Windows 7 en een kaartlezer.

• Processor: Intel Pentium dual-core T4300
• Kloksnelheid 2.1GHz/FSB
• Geheugen: 4 GB
• Harde Schijf: 320 GB (5400 rpm)
• DVD-Drive: Lightscribe Super Multi dvd-writer
• Videokaart: Intel Graphics 4500MHD
• 15,6-inch diagonaal HP BrightView scherm

Ik heb inmiddels ook een externe harde schijf om films, bestanden, foto's en back-ups op te slaan. Ik heb laatst ook een tweede externe HDD voor mijn broertje gekocht en ik heb al mijn data van mijn externe harde schijf op die van hem gekopieerd via mijn laptop. Toen ik later keek naar het geheugen van alle HDD's, bleek dat ik opeens zo'n 220 gigabite kwijt ben van mijn C-schijf van mijn laptop.

Ik ben inmiddels al druk bezig met schijfdefragmentatie, comprimeren van mijn c station en het verwijderen van een aantal zaken, maar na dit alles mis ik nog steeds een dikke 150 gig. Klopt het dat mijn laptop geheugen heeft gebruikt van zijn eigen harde schijf om de data te kopieren van de ene externe HDD naar de andere? En heeft iemand een oplossing voor me om mijn geheugen weer terug te krijgen van mijn C schijf?

Alvast hartelijk bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan