geheugen laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmersfl

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
hallo ik ben paul en ben nieuw hier ik had een vraagje ik heb een laptop acer 3633wlmi zat 512 mb geheugen in standaart maar geeft in het system maar 480 mb aan
heb er een geheugen bijgezet van 512 mb dus 1024 mb is hij nu maar geeft in het system maar 970 mb aan als ik hem scan met everest komt er 2x 512 mb uit vraag hoe kan dit der is mij gezegd dat de videokaart er vannaf snoept ????ik weet het niet
bedankt paul

hallo ik ben paul en ben nieuw hier ik had een vraagje ik heb een laptop acer 3633wlmi zat 512 mb geheugen in standaart maar geeft in het system maar 480 mb aan
heb er een geheugen bijgezet van 512 mb dus 1024 mb is hij nu maar geeft in het system maar 970 mb aan als ik hem scan met everest komt er 2x 512 mb uit vraag hoe kan dit der is mij gezegd dat de videokaart er vannaf snoept ????ik weet het niet
bedankt paul

De Acer 3633wlmi heeft een "shared videokaart". Dit houdt in dat hij inderdaad van je werkgeheugen afsnoept.

De videokaart in dat type laptop gebruikt 64mb, dus dat kan goed kloppen.

1024-64=960mb.

Info over je laptop

oke ben gerust nu kan ik daar nog iets aan doen of gewoon zo laten???

Nee, dat is gewoon het soort videokaart in je laptop. Misschien dat je hem minder van je geheugen kan laten snoepen in de bios, maar dat is niet aan te raden als je niet precies weet waar je mee bezig bent.

1024mb <> 960mb is sowieso niet een erg merkbaar verschil, dus ik zou het lekker zo laten als het nu is en genieten van je laptop. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan