Geheugen met led`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

knarfje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Hoi,

Ik heb nieuw geheugen gekocht pc6400 2x1 GB.
Nu zitten hier Led`s op, dat had ik nog nooit gezien.
Bij het installeren en direct al bij de pc aanzetten slaan ze van bijde bankjes door in het rood en blijven daar continu in staan.
Ook als de pc in ruststand is, klopt dat nou?
Kan ik ergens info er over vinden? ik heb gegoogeld op geheugen met led`s maar kan er nix over vinden.

Laatst bewerkt:
Informatie zul je kunnen vinden op de site van je geheugen fabrikant.

As part of Corsair's XMS ProSeries, each module includes the high-efficiency aluminum XMS heatsink, and 24 activity LED's that show the level of memory activity on each bank. Available in a variety of speed grades

As part of Corsair's XMS ProSeries, each module includes the high-efficiency aluminum XMS heatsink, and 24 activity LED's that show the level of memory activity on each bank. Available in a variety of speed grades

Dat had ik ook inmiddels gelezen maar geeft geen antwoord op mijn vraag:
Bij het installeren en opstarten van de PCslaan ze van bijde bankjes door in het rood en blijven daar continu in staan.
Ook als de pc in ruststand is, klopt dat nou?
Info over de verklaring en de kleuren van de leds staat er niet:confused:

Het zou de activiteit van het geheugen weer moeten geven tijdens de belasting in verschillende range van de leds.
Continu branden lijkt me niet zolas het hoort, al een ander bank geprobeerd dus b.v 1 en 3

Het zou de activiteit van het geheugen weer moeten geven tijdens de belasting in verschillende range van de leds.
Continu branden lijkt me niet zolas het hoort, al een ander bank geprobeerd dus b.v 1 en 3

Dat kan 1 en 3 ?
Het behoord op dual channel te draaien, moeten ze dan niet in 1-2 os 3-4 ?

wat voor merk en type moederbord heb je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan