• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

geheugen multipage Excel 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

HVEEN

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2011
Ik heb een userform met multipage met 10 gevulde bladen. De bijbehorende code is zoveel mogelijk in modules opgenomen. Nadat ik een 11e multipage toevoegde loopt de VBA-omgeving bij iedere verandering enkele tientallen seconden vast. Toen de 11e multipage door mij verwijderd liep het weer goed. Ik heb toen een 2e userform met multipage opgenomen in het bestand, echter ook nu loopt de vba omgeving vast bij wijzigingen in deze 2e userform. Het gekke is dat dit niet gebeurt bij wijzigingen in de 1e userform met multipage.

Ik werk met Excel 2013 in een windows 7 omgeving. Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Waarschijnlijk is de hoeveelheid code in het userform het grootste probleem.
Dat je die niet getoond hebt waarschijnlijk het op een na grootste.

De hoeveelheid code achter de 2e userform is minimaal. toch loopt Excel daar op vast. Wat bedoel je met de 2e regel SNB?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan