Geheugen overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Goedendag,

Ik heb een vraag. ik heb een C schijf van 10.7 gb en een D schijf van 117 gb. Nu is de C schijf volgelopen. Nu wil ik wat geheugen van de D schijf naar de C schijf zetten, maar ik vroeg me af of dat kan zonder te formatteren.

Is dit mogelijk?

Mvg

klik met je rechtermuisknop op het icoon van deze computer en je krijgt systeemeigenschappen, hierin kies je het tabblad geavanceerd.
klik nu op instellingen bij prestaties en er opent een nieuw venster

klik in dit venster terug op tabblad geavanceerd.
onderaan dit tabblad kan je virtueel geheugen wijzigen van grootte, partitie en/of schijf

Mvg,

Tanneke

klik met je rechtermuisknop op het icoon van deze computer en je krijgt systeemeigenschappen, hierin kies je het tabblad geavanceerd.

onderaan dit tabblad kan je virtueel geheugen wijzigen van grootte, partitie en/of schijf

Mvg,

Tanneke

is het virtueel geheugen anders dan het gewone geheugen?????

is het virtueel geheugen anders dan het gewone geheugen?????

virtueel geheugen is vrije ruimte op de harde schijf die automatisch door windows word gereserveerd en aangesproken door windows wanneer het gewone geheugen tekort schiet.
M;a.w. windows gaat op dat moment uw harde schijf als extra geheugen gebruiken.
Uiteraard gaat dit dan enorm traag.

Mvg,

Tanneke

Ik denk dat TS het gewoon over vrije schijfruimte heeft:p

Mvg,

Tanneke

ik ben nu in laatste tabblad moet ik nu begin grootte of maximale???????????????
:shocked::shocked::shocked::shocked:

Welkom,

Het topic stamt uit begin dit jaar. Het is op helpmij niet wenselijk om oude berichten omhoog te halen en daar je vraag in te plaatsen.

Graag je eigen vraag stellen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan