geheugen plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

breakmaster

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
hoe kan je in je bios instellen dat je pc boot als je op een toets drukt? Dit heb ik gehad bij m'n oude pc, maar weet niet hoe dit ingesteld stond, k wou dit namelijk ook bij m'n eigen pc doen...

Volgende vraag;

ik heb zojuist extra geheugen voor mn pc gekocht. ik heb het geheugen bijgeplaatst maar merk geen verschil. de winkelier heeftme blijkbaar niet vertelt dat ik ook in de bios instellingen moest aanpassen.

WAT MOET ik AANPASSE :\ normaal herkent de pc toch het geheugen, dit heb ik tenminste bij alle andere pc's hier thuis gehad weet iemand wat je in moet stellen??

Divers

Ik zou niet weten wat je bedoeld met een toets die een boot geeft, of je moet CTRL + Alt + Del bedoelen.

Als het geheugen geschikt is voor je MoBo dan herkend hij het. Kun je in het "Post" scherm zien.

Je hoeft niets in te stellen, behalve als je een oude compac hebt, daarbij moetst je eerst in het bios aangeven dat er meer geheugen in zat.

Download everest home en je kunt zien wat er is geïnstaleerd.

Eric.

Boot from keyboard is niet mogelijk met alle pc's, maar als je mainboard dit ondersteund staat het in de bios.
Geheugen hoort idd door de pc herkend te worden, maar je kan toch in je post screen zien of ie verder doortelt dan normaal ?

Wordt je geheugen niet weergegeven, controleer dan of het geheugen goed is geplaatst, of het maximum geheugen niet is overschreden, zo niet dan is waarschijnlijk de module stuk.

owke dan weet k voldoende wat betreft dat geheugen maar het moet mogelijk zijn dat je in de bios insteld dat als je de pc afsluit en op bijvoorbeeld de spatie-balk drukt de pc opnieuw opstart hoe doe je dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan