mjboeve
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Hey,
Ik heb een 3 geheugen modules gekocht van 256 SDRAM - 133 mhz, nu vertelde de mensen bij mycom mij dat deze moesten werken op mijn moederbord!
Maar wanneer ik de geheugens er in stop krijg ik de volgende melding bij het opstarten van mijn computer:
"System Configuration Data updated, Event Log messages, Enter Setup to view error
0232: Extended RAM Failed at offset: 1B"
Wie weet waarom mijn geheugen niet werkt, ik heb bij Dell van de site de technische specifiecaties van mijn moederbord bekeken, en volgens mij moeten ze het toch echt doen! (zie hieronder)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn Grote probleem!
"Tech Spec:
Architecture ECC or non-ECC SDRAM modules
DIMM sockets three; gold contacts
DIMM capacities 32, 64, 128, and 256 MB
Minimum RAM 64 MB (non-ECC)
Maximum RAM 768 MB
Frequency 100 MHz
Clock cycle 10 ns (supports 4 clocks only)
CAS latency three
SPD revision 1.2A
Buffering unbuffered
Voltage 3.3 V
Data bus width 8 bits
BIOS address E8000h - FFFFFFh
Ik heb een 3 geheugen modules gekocht van 256 SDRAM - 133 mhz, nu vertelde de mensen bij mycom mij dat deze moesten werken op mijn moederbord!
Maar wanneer ik de geheugens er in stop krijg ik de volgende melding bij het opstarten van mijn computer:
"System Configuration Data updated, Event Log messages, Enter Setup to view error
0232: Extended RAM Failed at offset: 1B"
Wie weet waarom mijn geheugen niet werkt, ik heb bij Dell van de site de technische specifiecaties van mijn moederbord bekeken, en volgens mij moeten ze het toch echt doen! (zie hieronder)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn Grote probleem!
"Tech Spec:
Architecture ECC or non-ECC SDRAM modules
DIMM sockets three; gold contacts
DIMM capacities 32, 64, 128, and 256 MB
Minimum RAM 64 MB (non-ECC)
Maximum RAM 768 MB
Frequency 100 MHz
Clock cycle 10 ns (supports 4 clocks only)
CAS latency three
SPD revision 1.2A
Buffering unbuffered
Voltage 3.3 V
Data bus width 8 bits
BIOS address E8000h - FFFFFFh