Geheugen probleem met starten van prog.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jef

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Berichten
60
Hallo mensen,
Sinds vandaag doet mijn computer (XP, 2.4 ghz,1,5 ghz intern, 140 g harde schijf) erg raar.
Ik had eerst een virus met waarschuwingen van win antivirus pro. Vervolgens heeft een vriend dat verwijderd met smitfraudfix.Hierbij is alles gegaan zoals op diverse site`s beschreven staat. (1, opnieuw starten in veilge modus, dan 2 , dan op Y) Nu start ik mijn computer op en kan ik niks meer doen.
Bij ieder progje dat ik start geeft hij heel even een scherm met de mededeling dat het programma te groot is voor het geheugen. Dit schermpje is echt maar heel even zichtbaar. Nu heb ik geprobeerd in de veilige modus op te starten en daarna superantispyware te draaien maar daar krijg ik dus ook de melding van het geheugen.
Wat kan ik nu nog doen??

Groet, Jef
 
Probeer is een Systeemherstel, naar voor de tijd dat je dat virus had.
 
Helaas gaat dat nietr meer. Bij alles dat ik wil doen verschijnt heel even een dos scherm met de mededeling programma te groot voor geheugen.
 
Zelf opgelost door in veilige modus online te scannen bij windows en vervolgens in normale modus een virusprogamma er over heen te laten gaan en vervolgens het register te laten scannen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan