geheugen probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cejean

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2003
Hallo, ik heb als het programma memestest 3.0 draai een geheugen probleem op beide modules. dit probleem verwachte ik al want ik kan bv niet met studio8 normaal werken omdat deze steeds hangt. Ik krijg dan een foutmelding:

Nu heb ik een nieuw geheugen erin gezet vorige week maar geen resultaat. Ik heb geen spyware en virus op de pc. Vandaag maar weer een nieuw geheugen erin, en wat is het geval? Ook weer dezelfde foutmeldingen in stap 5 van het programma. Nieuwste drivers van VIA moederbord erop--> geen resultaat, Bios opnieuw de laatste update erop--> geen resultaat. beide IDE kabels gekontroleerd en opmieuw aangesloten-->geenresultaat. Alle hardware (behalve harde schijf) eruit en dan laten contoleren--> geen resultaat. Nieuw geheugen module-->geen resultaat! Kan het nu nog aan moederboard of bios liggen???Ik weet het niet meer..................

Bijlagen

• studio fout.jpg
    studio fout.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 26
Tja, je moet nu gaan elimineren. Je hebt bijna alles getest, behalve CPU, moederbord en harde schijf. Een kleine kans dat het de harde schijf is, dus ik zou eerst de CPU testen (door er tijdelijk een andere in te plaatsen en opnieuw) te testen, als dat niets uithaalt het moederbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan