geheugen PROBLEEM!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikefreak

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
ik heb zojuist 1GB RAM gekocht en het is 2x512MB DDR 400 en ik had er al 512MB RAM DDR333.... Ik hoorde dat de 400 zich dan automatisch aanpast en toch op 333 draait.... dus ik had ze gekocht en er vanmiddag ingezet... De computer herkende hem en hij zag ook dat er 1,5 GB ram in zat maar toen wilde hij de stuurprogramma`s installeren en dat ging al niet.... toen heeft mijn pa wat dingen in de bios veranderd en toen startte hij opnieuw en toen gaf hij geen beeld en de monitor ging niet aan maar de lampjes gingen wel knipperen op de computer zelf.... sindsdien doet hij helemaal niks meer.... wat kan ik doen???? PLEASE laat het me weten...

Groetjes Mike

Probeer in IEDER geval de oude staat van de bios weer terug te zetten, en blijf daar zoveel mogelijk van af!!!!!!!
Vraag hier eerst naar een oplossing vooraleer jede bios wijzigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zet alles weer op default dan start hij tenminste weer op.
Als je iets in de BIOS veranderd doe een ding tegelijk en als je toch een paar dingen tegelijk doet schrijf het dan op zodat je het terug kan zetten.

kun je nog wel in de bios komen???

Zo niet ff je bios resetten. Op je moederbord ff die platte battery eruit halen en naar paar minuutjes weer terug zetten. Dan is je bios gereset en staat ie op standaard instelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan