Geheugen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yviana

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2006
Ik weet niet of dit het goede topic is..

Ik gebruik al een tijdje video bewerkingsprogramma's (Adobe after effects, Windows movie maker) maar aangezien het bewerken van mooie effects beter kon heb ik Sony Vegas 8 gedownload. Het duurde maar even en kon al een mooie music video in mekaar zetten. Toen ik me video wilde opslaan en ik later even terugkeek op de computer stond die ineens uit! Ik kreeg hem door lang drukken op de aanknop aan. Later nog een paar keer geprobeerd op andere manieren (korter gemaakt) want ik weet volgens mij wat het probleem is. Ik heb idee dat het aan het geheugen ligt. Bij me oude programma stopte die met opslaan als de computer het niet aankon. Ik snap nog niet helemaal hoe maar was gewoon zo. Met dit programma slaat blijkbaar de hele computer uit! Ik was het programma helemaal zat. Ik ging maar verder met het simpele windows movie maker waar ik ergens mij bezig was. Ik wilde hem opslaan maar door het proces door sloeg de computer wéér uit! Volgens mij sloeg die ook uit toen de computer vastliep (en haast crashte leek net want ik moest de computer helemaal uitzetten omdat niks meer werkte).

Ik weet nou niet of dit door het programma komt. Aan het MB zal het niet liggen, ik sla me videos altijd op een andere harde schijf en heb een programma in de plaats van deze gedaan (die was zelfs meer MB). Me msn slaat ook uit als ik met Sony vegas bezig bent. Iemand die me hielp had die probleem niet, dus het moet wel aan de computer liggen en niet het programma.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Hoe ik weer videos kan opslaan? En is het wel verstandig om zoon geheugenzuiger te gebruiken aangezien me computer raar begint te doen met me andere programma?

Alvast bedankt voor diegene die me wil helpen!

Laatst bewerkt:
Maak de PC eens open en kijk of er veel stof of vuil in zit.
Jouw probleem zou best eens een koelingsprobleem kunnen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan