Geheugen staat altijd +- 80% te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timper

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2010
Hallo,

Als ik een spel speel, GTA IV of NFS Shift 2 etc. hapert het spel weleens, terwijl dit niet aan mijn videokaart op cpu ligt.
Als ik gewoon op het bureaublad sta en taakbeheer open staat het geheugen meestal 83% te lopen terwijl ik alles uitgeschakeld heb.
weet iemand hoe dit komt? ik heb met msconfig en smartclose geprobeerd, maar nog steeds.

Specs:
Cpu: i7-860
Videokaart: Ati Radeon Hd 4870
Geheugen: 4gb kinston dual channel cl9
Mobo: Asus p7p55D-E
Windows 7 prof. 64 bit

Hallo,

Hoeveel Processen zijn er op dit moment actief in taakbeheer?
Veel processen zorgen voor veel geheugen gebruik.

codGmer

Laatst bewerkt:
61...
Zonet had ik met smartclose bijna alle processen enz. uitgeschakeld toen zat ie op 30%, en even gta iv gestart en daarna, na het afsluiten van gta, weer op 70% en nu nog steeds.

Heb je je bureaublad vol staan met snelkoppelingen? kijk eens bij processen en zeg a.u.b welke process het meeste geheugen gebruikt.

Het gaat meestal niet om de hoeveelheid processen maar om de geheugen gebruik van 1 process. bij mij gebruikt google chrome op dit moment 600.000 geheugen.
Het geheugen gebruik is nu 80 % en dat komt alleen omdat google chrome zoveel gebruikt.

Laatst bewerkt:
Zo'n 32 snelkoppelingen.
Google CHrome en MSN gebruiken toch het meest.

Hoeveel gebruikt google chrome ongeveer, en lees mijn edit even bij mijn vorige post.

Laatst bewerkt door een moderator:
En als je google chrome sluit? dus alle chrome.exe processen sluiten.

Kun je een screen maken van al je processen? dan kan ik kijken of er misschien wel malware tussen zit..

Topic verplaatst naar sectie w7.Vraag heeft niet zozeer met echt hardwarematig geheugen te maken.

Succes met je vraag.

Dwm 2011-05-21 13-30-41-40

Hoe kan dit, ik heb een screen met fraps gemaakt.

dwm2011052113304140.png

ik hoop dat je het kan lezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je eens bij eigenschappen van Deze Computer kijkt, hoeveel GB geeft hij daar aan?!

Als ik dit zo optel bij elkaar kom je namelijk niet aan een 81% van 4GB

Hij heeft wel gewoon 4GB. dat is het probleem niet.

Hij gebruikt nu 3.49gb met 87 %

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan