geheugen stuk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
beste,

heb een hp pavilion dv954 ed , heb een half jaartje terug in de winkel geheugen laten bij steken,heb zo nu en dan uitval met blauw scherm de laatste week ineens erg veel crashes met een blauw scherm en geheugendump , toen de orginele 1g eruit haalde ging ie even weer en dan weer blauw scherm , toen de orginele 1gig erin en de bijgestoken 2gig eruit en nu draaid ie al twee dagen zonder blauw scherm hij is alleen wat trager.

mag ik nu zeker zijn dat de geheugen modul stuk is ?
is nog onder garantie ik heb al naar de shop gebeld en mag ze wisselen maar wilde toch even beetje zekerder zijn want ik heb nog maar kleine maand garantie denk ik toch dan is de laptop een jaar oud

hehe groetjes

mrmusic,

wil je even de belangrijkste dingen zeggen hoe memstest werkt mijn engels is ..slecht

alvast bedankt

Als je in het opstartscherm kijk, telt ie dan het geheugen?

Het kan ook zijn dat de nw geheugen niet helemaal compatible is met de laptop of in combinatie met de originele geheugen die je er al in hebt zitten.
Kijk in je boekje van de laptop welk geheugen compatible zijn volgens de fabrikant.

Of kijk hier eens op: www.interngeheugen.com en doorloop bij de verschillende merken de geheugenwizard eens door.

krijg het niet klaar :confused: op men gewone pc via floppy disk geen probleem maar in men laptop zit geen floppy disk en het lukt me niet om memtest bootable te maken

bas,de pc werkt ook met het vermoedelijke geheugen erin goed en snel alleen krijg ik dan steeds blauwe schermen met geheugdump en wil ie niet meer opstarten dan moet ik even het geheugen eruit halen terug erin en dan werkt het weer wel ,nu is het latje van 2gig dat vermoedelijk stuk is eruit en nu heb ik dus geen blauwe schermen niet meer alleen draait de laptop nu op 1gig en is ie gegrijpelijk trager

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan