Geheugen uitbreiden Sony Vaio vgn-a215m

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeffFR1989

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2010
Ik heb van het weekend een 2hands Sony Vaio vgn-a215m kunnen aanschaffen voor een klein prijsje, echter zou ik graag het intern geheugen willen uitbreiden.

Ik heb van de vaio support site de specificaties gehaald, maar ik heb geen ervaringen met het intern geheugen uitbreiden, dus weet niet wat ik nodig heb en waar ik op moet letten, hoe ik het kan controleren wat ik nodig heb.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het aantal GB van de harddisk is al uitgebreid naar 160GB, weet niet of dat wat uitmaakt. Alvast bedankt!

Technical Platform
Architecture
Intel 855PM

CPU Section
Processor Name
Intel Pentium M Processor
Processor Manufacturer
Intel
Processor Speed (Mhz)
1600
Model
725
Type
Pentium M
L2 Cache (kb)
2048

Memory
Memory Size (MB)
512
Memory Speed (Mhz)
333
Memory Type
DDR - PC2700 (SO-DIMM)
Max. Supported Memory (MB)
2048

Je geeft zelf het antwoord al:

Memory
Memory Size (MB)
512
Memory Speed (Mhz)
333
Memory Type
DDR - PC2700 (SO-DIMM)
Max. Supported Memory (MB)
2048

maar dat heb ik van de site van Vaio.
Ik weet natuurlijk niet zeker of er al wat aan dat geheugen veranderd is, daarom ook mijn vraag. Hoe ik dat kan controleren

Maar aan de hand van de verdere gegevens moet ik gewoon een intern geheugen zoeken met dezelfde gegevens?

Kan je misschien eventueel een aanbeveling doen?

Sorry, misschien komt het dom over, maar qua hardware ben ik nog een leek:confused: Sleutelen kan ik dan weer wel, dus dat plaatsen moet geen probleem zijn.

Ik heb net even gezocht op de gegevens die gekopierd werden en kwam op dit uit...
DDR-RAM 1024MB 333 MHZ KINGSTON prijs: 31,99
Is dit dus iets wat ik nodig zou hebben en zou moeten werken, of mopet ik nog ergens op letten?

Laatst bewerkt:
Maakt niks uit toch....

Ga eerst eens naar Deze Computer, 1x klikken met rechts en kiezen voor eigenschappen.