geheugen uitbreiden van 2 naar 4 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Heb het zin om op mijn asus m2n-slideluxe met daarop amd am2 6000, geheugen bij te zetten van 2 naar 4 gb?Er zit nu 2 keer 1gb geil geheugen op.Is het ook noodzkelijk om weer geil geheugen bij te zettten?bvd:thumb:

Het is altijd aan te raden om identiek dezelfde geheugenmodules te gebruiken maar zolang je met XP als OS zit is uitbreiden naar 4 Gb onzin omdat dat gewoon niet gebruikt gaat worden.

voor mijn gevoel heeft het niet zin 2 gb is genoeg!
Wat wil je ermee doen?

Robin

:eek: Pinnacle video bewerken.Er kan tot 8 gb aan geheugen op.Maar meer dan 2 gb is niet nodig?:eek:

Ikzelf heb 2 GB en werk dikwijls met pinnacle samen met andere progs, zelfs die 2 gb wordt niet volledig gebruikt, laat staan 4. Zolang je xp hebt is meer dan 2 gb onnuttig. Stap je over naar vista dan kan je 4 gb overwegen.

Ik denk dat ik eruit ben.Ik heb er vista ultimate opstaan en werkt perfect.Als je geld over heb,is het niet verkeerd om erbij te plaatsen.
Bedankt mensen:thumb: :thumb:

Je kan met XP best niet meer dan 3 GB inpluggen.Hij kan het toch niet deftig aansturen.Met 3 GB is hij wel ietsje sneller maar er is weinig verschil tov 2 GB.Wel tov 1 GB.Hij swapt dan niet steeds naar je wisselbestand op de HD.:rolleyes:

Je kan met XP best niet meer dan 3 GB inpluggen.Hij kan het toch niet deftig aansturen.Met 3 GB is hij wel ietsje sneller maar er is weinig verschil tov 2 GB.Wel tov 1 GB.Hij swapt dan niet steeds naar je wisselbestand op de HD.:rolleyes:

Zonder registeraanpassing zal hij nog steeds gaan swappen, hoor.
En met 3gig. is hij zelfs langzamer dan met 2gig, en je zult je wisselbestand op 0 moeten zetten, die is dan ook nergens meer voor nodig.

The virtual address space of processes and applications is still limited to 2 GB, unless the /3GB switch is used in the Boot.ini file. The following example shows how to add the /3GB parameter in the Boot.ini file to enable application memory tuning:

En dat gaat over het totale virtuele geheugen, niet alleen je intern.

Heb hier ook Windows XP draaien, met 4 Gb aan geheugen. En tsja .. door de limitatie van een 32 Bits OS, kom ik hier niet verder als 3,8 Gb aan geheugen (met PAE) :thumb:

@Phr3ak,

Welkom op Helpmij.:)

Graag de volgende keer even naar de datum van een topic kijken. Deze is van 2007 dus niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan