Geheugen van radeon Xpress 1100 kan niet op 256mb

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjigoow

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
hi
Ik heb net battlefield 2 geinstaleerd op mijn laptop. ik had van te voren alle instellingen op low gezet, maar hij blijft schokken. op www.canirunit.com zag ik dat het zou moeten lukken. Toen keek ik eens in m'n bios, en zag ik dat het geheugen ingesteld staat op 128 mb, de kaart kan max. 256mb hebben. toen ik die wilde verhogen, was 128 het max! Ik heb een Acer Aspire 3050. met een:
amd semprom 3400+
1,5 GB RAM
x1100
en een 40 gb hdd
bestaat er een tool waarmee ik het geheugen kan oppompen?
alvast bedankt!!
gijs

begrijp ik je goed dat je bijv het geheugen van je kaart naar 512 wilt brengen?

Nee, ik wil er 256 mb van maken, nu kan ik het in de bios niet hoger dan 128 brengen. Terwijl in de specs van de kaart staat: up to 256 mb hypermemmory (shared). ik heb dat laatste beetje net nodig om bf 2 te kunnen spelen.
nog bedankt voor de snelle reactie!

als ik het goed begrijp staat ie dan op 256

128 van zichzelf+128 wat in je bios vermeld staat.dat wordt van je ram afgesnoept.

vergeet niet dat de 1100 nou niet bepaald een gamers kaart is

ok, volgens mij stel ik de vraag verkeerd:
ik heb een x1100, die nu ingesteld staat op 128 mb, maar de specs zeggen dat hij op 256 mb kan. in de bios staat 128 als hoogst optie, dus mijn vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat het een 256 mb kaart wordt?
u hebt gelijk, de 1100 is geen gamercard, maar battlefield x1100 moet orop kunnen draaien, uit meerdere forums heb ik mensen gezien die het niet konden draaien op 128mb, maar wel op 256(toch met een 1100, dus het moet kunnen). bedankt voor je snelle reactie! (ik heb nu dus 128 mb en ik wil er 256 van maken)

ok, volgens mij stel ik de vraag verkeerd:
ik heb een x1100, die nu ingesteld staat op 128 mb, maar de specs zeggen dat hij op 256 mb kan. in de bios staat 128 als hoogst optie, dus mijn vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat het een 256 mb kaart wordt?
u hebt gelijk, de 1100 is geen gamercard, maar battlefield x1100 moet orop kunnen draaien, uit meerdere forums heb ik mensen gezien die het niet konden draaien op 128mb, maar wel op 256(toch met een 1100, dus het moet kunnen). bedankt voor je snelle reactie! (ik heb nu dus 128 mb en ik wil er 256 van maken)

waarschijnlijk heeft je video kaart al 128mb en hij haalt wat er in de bios staat al 128mb van je ram af

ok, ik denk dat dat het is.
bedankt voor de snelle reacties!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan