Geheugen vervangen! Casefans gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey230

Banned
Lid geworden
8 nov 2011
Beste forum leden,

ik zit met een aantal problemen.

-Mijn computer is sinds een tijdje veel trager en gaat soms screenlaggen.
ik zat allemaal oplossen tezoeken, maar tot iemand zei op skype waarschijnlijk zit jouw geheugen niet in Qualified Vendor List van je moedebord waardoor die hem niet ondersteunt waardoor die veel trager over doet.

-nou is mijn vraag aan jullie? welke zouden jullie dan nemen uit mijn Qualified Vendor List, het liefst zou ik 8gb werkgeheugen willen hebben.
http://www.asus.nl/Motherboards/AMD_AM3Plus/M5A97_PRO/#MSL

-Amd fx-6200.( AM3+)
-M5A97 pro is mijn moederbord.
-gtx 550 ti superclocked.
-600 watt voeding.
-ssd en hardenschijf.

-nog een kleine vraag: ik zoek nog stille casefans met een fan controller voor in mijn behuizing..

Alvast bedankt.

verstuurd vanaf mijn iphone.

vriendelijke groet,

jeffrey beerens

Welk geheugen heb je nu dan? Het klinkt voor mij namelijk als complete lariekoek: de standaarden zijn er juist om te zorgen dat je alles zelf kan kiezen, zonder afhankelijkheid van bedrijven.
Welke afmetingen casefans moet je hebben? 80mm, 92mm of 120mm?

Laatst bewerkt:
Aangezien hier een vraag over geheugen en zowel over casefans/controller verplaats ik topic van hardware-geheugen ---> aankoop nieuw systeem/upgraden.
Tevens titel wat aangepast.

Nu kan je al deze vragen hier kwijt;).

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb nu gskill 8gb zou niet weten welk merk maar hij stond iedergeval niet in die list van mijn moederbord. Sinds kort doet m'n computer traag.2 maanden geleden speelde ik nog battlefield en nu kan die dat niet meer aan op low settings ik ben radeloos...

Misschien is je geheugen kapot gegaan. Kijk eens met dxdiag (windows-toets +r, dxdiag intikken en enter) hoeveel RAM geheugen er herkend wordt...

Ik zal dat morgen doen het stuur her resultaat op. Ik ga lekker mijn bedje op zoeken morgen weer vroege dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan