Geheugen voor 10 inch netbook

Status
Niet open voor verdere reacties.

olemla

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Ik heb een Samsung N-150 Plus 10 inch netbook aangeschaft.
Op de website van Samsung heb ik gelezen dat dit geheugen gebruikt is:

Systeemgeheugen 1 GB (DDR3 / 1 GB x 1), geheugensleuf 1 x SODIMM

Nu wilde ik het geheugen graag uitbreiden naar 2GB, maar ik zou niet weten welk geheugenblokje daarvoor geschikt is.

Wel heb ik bijvoorbeeld deze gevonden:
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B245385/cid/8022/refId/tweak/
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTE3NTA1OTcxODg=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&product_show_id=870529&gvlon=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=fromoutside&~cookies=1&gclid=&scrwidth=1280

In beide gevallen betreft het echter DDR2 geheugen, terwijl Samsung aangeeft dat er DDR3 inzit.

Wie kan mij helpen de juiste keuze te maken???

Hallo Frank,

Bedankt voor je reactie.
Dat betekent dat ik het geheugen dat ik aangaf via mijn linkjes kan bestellen?

Link 1 is voor mij leesbaar en ja die zou kunnen.
link2 is niet leesbaar en kan ik dus niet beoordelen.

link 1 heeft 667 geheugen.Ik kom ook nog sites tegen die vermelden dat je 800mhz geheugen kan gebruiken.Maar dat is verder aan jou.

DDR3 gaat niet passen. 1 module van 2 GB DDR2 667MHz (PC2-5400) of 800MHz (PC2-6400) plaatsen

800 is sneller als 667 ja.

Het laatst voorgestelde reepje zou dan mijn keuze zijn.Je maakt dan gebruik van de meest maximale snelheid en hoeveelheid geheugen wat dit netbookje aankan.

ik zie nergens staan wat het maximum geheugen is wat het slot aankan dus wie weet kan hij maar max. 1Gb aan...

netbookje kan 2gb aan.Voor dat ik een antwoord geef doe ik eerst een beetje vooronderzoek.Het klopt dat de site van samsung(zoals gelinkt)die gegevens niet geeft.Maar het www is veel groter als alleen die site.

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal

Heel erg bedankt voor jullie hulp.
Dan ga ik het geheugenblokje in mijn laatste berichtje bestellen.
Volgens de handleiding moet het vervangen van het huidige blokje niet te ingewikkeld zijn, dus dat ga ik maar proberen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan