geheugen vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Áls het geheugen "past" dan werkt 't direct (of niet), m.a.w. geen aanpassingen / instellingen nodig in het bios.

Áls het geheugen "past" dan werkt 't direct (of niet), m.a.w. geen aanpassingen / instellingen nodig in het bios.

okee, dan kan ik het dus zelf doen ;) en anders kan ik altijd nog iemand bellen :P
en misschien een domme vraag, maar waar staat m.a.w. voor?:confused:

M et A ndere W oorden

Geheugen plaatsen is doodsimpel, zorg alleen dat je de plastic steuntjes naar buiten duwt en even kijkt waar het "gaatje" in de modules zit en waar de uitsparing in het voetje zit. Veelal "klikken" de plastic steuntjes zelf naar binnen wanneer je het geheugen plaatst en in het voetje drukt. Forceren / kracht uitoefenen moet je vermijden, evenals statische elektriciteit.

Laatst bewerkt:
ik heb um!!!
en erin gedaan :P moest alleen windows opnieuw activeren ofzo maar dat al gelukt :)

wieee hij doet het goed en hij is sneller :) dus nogmaals super bedankt voor je hulp :thumb:

btw... kan ik nog iets met dat 512 ding? verkopen ofzo? of is dat beetje kansloos :P ?

hierna gooi ik hier een slotje op :)

zeer weinig dus XD ik denk dat ik hem gewoon even bewaar .. misschien komt het nog eens van pas :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan