Geheugen vrijmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo Helpmij,

Mijn smartphone is vaak vol. Ik kreeg laatst een melding dat ik geheugen vrij kon maken via 'iets' in mijn instellingen genaamd 'sitegegevens'. Dus mijn vraag is nu waar vindt ik dit menu'tje? Want ik heb dit niet onthouden.

BVD, mva1997

Samsung Galaxy Y (GT-S5360) Android versie 2.3.6

Open de browser > settings > clear cache.

Nee, dat is wat anders. Ja als je in mijn hoofd zou kunnen kijken weet je gelijk wat ik bedoel.

Als ik op sitegegevens kijk, kom ik toch echt op de browser uit. Je kan ook even in de Playstore kijken voor "App Cache Cleaner".

Het is zeg maar zo'n schermpje, met bijv. allemaal sites (www.google.hr; google.nl; helpmij.nl; facebook.com;) en dan kan je daar op klikken en dan komt er zo'n schermpje dan druk je op wissen en dan heb je wat geheugen vrij. Toen drukte ik dus per ongeluk twee keer terug, toen kon ik het niet meer vinden.

Kom ik toch weer op het leegmaken van de browser cache uit. Mogelijk kun je ook de taakbeheer bedoelen. Hou hiervoor de home toets ingedrukt.

Het heeft niks met cache te maken (=tijdelijk geheugen?). Het is gewoon een lijst met allemaal sites, waarbij je zo'n site aan kan klikken en daarvan de gegevens die op je telefoon staan opgeslagen te verwijderen

Dat is dus gewoon de browser geschiedenis en dus ook gedeeltelijk je cache.

Ik heb het al gevonden... Internet>>Opties-knop>>Meer>>Instellingen>>Website-instellingen

Mooi zo, toch bij de browser, maar een andere optie. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan