geheugen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanri78

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2001
Hoi

ik heb 384 MB aan geheugen maar na een tijdje op Kazaa, en msn te zijn geweest, word alles wit en krijg ik de melding dat er te weinig geheugen is om mappen te openen of bewerkingen uit te voeren, kan ik dat oplossen door dat progje FREE mEM te instaleren?? en zo ja waar staat dat programma of moet ik heel wat anders doen?

Kijk eens hoe je "virtuele geheugen" is ingesteld.

Staat op standaard windows beheert hem, staat achter 'aanbevolen'.

Heb je wel wat schuifruimte vrij (dus meer dan 500 MB ofzo)? En wat wordt er precies wit?

Eigenlijk word alles trager ook internet, alle vensters staan door elkaar en alles is wit omdat hij de afbeeldingen niet meer weer kan geven denk ik, als ik herstart is het weer goed maar hoe langer hij aanstaat hoe trager het word lijkt wel of het geheugen volloopt ofzo

Scan eens op Spyware en leeg de mappen Temp en Temporary internet files.
Download Adaware 6 of Spybot S&D om je computer op spyware te scannen. Vergeet niet te updaten voordat je gaat scannen.

Over je geheugen, stel de waarde zelf eens in en kijk wat ie dan doet.
Ik heb zelf ook 384mb geheugen en heb m'n onder en boven grens op 768mb staan.
Nooit problemen ermee.
(Win2000)

Laatst bewerkt:
Helemaal niks ME weggooien:)
Gewoon FreeRam XP Pro downloaden en istalleren, en je bent ervan af!

Blijft toch het advies om XP Pro te installeren, want dit is aanzienlijk minder storingsgevoelig dan ME.

Mvg

Ps. Heb nog steeds beide lopen op verschillende computers.

Werkt dat ook goed voor win Me dan dat FreeRam XP Pro?

groetjes

Ik heb er maar beperkt verstand van, maar wordt op die pagina over vcache bedoeld dat je het system.ini- bestand moet openen met kladblok en dan de regels

minifilecache=....
maxifilecache=....

toevoegen?

Ik wil dit namelijk proberen, ik heb 98SE en het geheugen loopt behoorlijk snel vol als ik Kazaa en/of een aantal andere progjes draai. Opnieuw opstarten was tot nu toe mijn enige remedie tegen soortgelijke problemen als hierboven beschreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan