geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MINET

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2000
Berichten
269
hallo,

mijn werkgeheugen is 320 mb
normaal als hij opgestart is staat er nog zo'n 83% vrij
en dit zakt dan in de loop van de dag naar 65-60%.
maar nu staat hij al na en half uur op 55%.
en vanochtend zelfs op 14%,nou zo laag ben ik nog nooit geweest.de volgende items staan in het venster van ctrl+alt+del

explorer
point32
systray
hidserv
rulaunch
type32

windows 98se

adaware gebruikt


iemand een idee?
 
Gebruik je een programmaatje omdat te kunnen zien.
 
hallo will-well,

nee ik gebruik geen programmaatje
voor het % geheugen in gebruik,ga ik naar:

rechts op deze computer
eigenschappen
prestaties.

minet
 
Zet W2k erop Of Xp,die kunnen beter met het geheugen overweg.
 
hallo rob73,

jij werkt zeker op een helpdesk,daar geven ze je ook zo'n advies als ze zelf het antwoordt niet weten.
maar bedankt voor je reactie.

minet
 
Het is inderdaad wat Rob zegt: windows 98 kan niet zo goed overweg met veel geheugen. Ik meen ergens een test gelezen te hebben, waaruit bleek dat 98se alleen maar trager wordt als je boven de 256 Mb erin stopt. Bij 300+ Mb zouden de prestaties zelfs minder zijn dan bij 128Mb!!

Het is dus echt aan te raden om XP erop te zetten. Al is het alleen maar om de fantastische stabiliteit van het programma. En met die 320 Mb kun je het prima draaien.
 
Geplaatst door MINET
hallo rob73,

jij werkt zeker op een helpdesk,daar geven ze je ook zo'n advies als ze zelf het antwoordt niet weten.
maar bedankt voor je reactie.

minet

Het zijn gewoon de feiten,en ik werk niet op een helpdesk,maar doe Satelliet communicatie en LAN/WAN-beheer,dus ik word niet gehinderd door enige kennis. ;)
 
hallo,

bedankt voor jullie reacties,maar ik heb internet explorer opnieuw geinstalleerd en hij gaat weer als een trein(zonder vertraging).
Scheelt toch weer een duur programma.

minet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan