geheugen

• Onderwerp starter Onderwerp starter snack
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

snack

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2003
hoi ik heb een week geleden mijn oude pc omgebouwd naar een p3-900, nieuw mobo, voeding en harddisk.
op deze heb ik het oude geheugen van de p2-350 geplaats n.l. 2*64 mb sdram en een van 128sdram dat werkte prima en de pc herkende 256mb intern geheugen. nu is het zo dat het nieuwe mobo alleen maar de 2*64 ziet en niet de 128!! hoe kan dit???
welliswaar heeft het nieuwe mobo maar drie slots in tegenstelling tot het oude wat er vier had maar dat zou niets uit moeten maken... kan het zijn dat er een bios flash gedaan moet worden om dit te verhelpen???
alvast bedankt voor de moeite.
groetjes mike

Alles kan maar niets moet ... plaats e.e.a eens in een andere volgorde ... !

verschillende volgordes heb ik al geprobeerd maar dat haalt niets uit en ik heb ook op geheugen.com gekeken maar daar staats ook niets wat mij verder kan helpen. misschien zijn er nog andere manieren?

Welk mobo heb je? Wie herkent wat? Windows of de BIOS?

Groetjes,
Bennie

ik heb een biostar mobo type m6vcg, ik kwam er gisteren trouwens ook achter dat mijn videokaart ook problemen heeft met spellen... ik wordt eruit gedonderd op het moment dat ik een spel wil opstarten, erg raar gezien het kaartje prima draaide op de p2-350, ps ik heb een nieuw mail adres: jackpot@zonnet.nl ik weet niet of deze site dit automatisch herkent met inloggen in verband met attenderen van beantwoorden, maar affijn dat merk ik dan wel..... groetjes mike

Een nieuw e-mailadres kan je veranderen bij je profiel. Intussen heb ik nog maar een half antwoord op je vraag.:rolleyes:

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan